En slapvagn

Kommentera
God kväll! Idag har de varit full rulle sen man klev upp.
Börja med att hämta en släpvagn full med havre efter frukost. Hade sån tur så en gubbe eller vad man ska säga som bor en bit härifrån kom å fråga häromdagen om jag ville ha gratis havre till hästarna å de vill man ju självklart ha 👍😊 Så Mattias hjälpte mig å hämta de. 
När vi kom hem igen så kom Linda, Alva å Elin hit å motionera hästarna. Medans dom gjorde de så kapa jag å Mattias dom sista stolpen till staketet runt ridbanan så förhoppningsvis så gör vi klart de i morgon 😊 
Sedan fortsatte dagen med däck byte på bilen, tvätta bilen utvändigt, måla de sista på transporten utvändigt så nu e de bara lite kvar invändigt så e de klart sen. Men sedan sa kroppen ifrån. Spänningshuvudvärk delux å yrsel kom som ett brev på posten 😏 
 
I morgon e de jobb igen å på eftermiddagen sätter vi förhoppningsvis upp de sista staketet. 
Kommer troligen en tjej som heter Mia å tar en sväng med Oliver annars får de bli en promenad med bägge hästarna oxå. 
 
Ligger just nu på spikmattan å försöker få bort denna envisa huvudvärk men de går inge bra, låg på massagekudden 1 Tim nere i soffan först innan jag la mig på denna i sängen men hjälper inget ändå 😏
 
Men men, vad e en bal på slottet 😉 dags å försöka sova å hoppas på att de har släppt lite tills i morgon. 
 
 
/Anna