Trotsar huvudvärken

Kommentera
God kväll! Har haft spänningshuvudvärk i snart en vecka så ikväll så trotsa jag de å tog en körtur med Rimanda. Hon va riktigt pigg å fin, väldigt kul å se att hon va så pigg 😊 Hon har fått vila i 2 dagar så de kanske gjorde susen.
 
Oliver har fått vila sen i söndags å jag funderar på om han ska få vila i morgon oxå lr om jag kanske ska ta en lugn skrittar tur. Han har känts så otroligt seg å inte någon arbetsvillig på sistone så jag besluta att han skulle få några dagar vila så får jag se sen om han e sig själv igen lär inte. 
 
Igår flytta vi lite stolp å drog om tråden i sommarhagen. Hagen har gått längst med vägen förr men nu när vi gjort ridbanan bredvid så blev de bättre att flytta in stolpen lite så de blir lättare att komma till banan plus att kunna ploga dit på vintern 👍
Just nu e Mattias sjuk men så fort han blivit frisk så hoppas jag att vi kan göra klart staketet på banan. Skulle va riktigt skönt å få de klart så man kan bocka av ännu en grej på todo listan 🙈
 
 
 
 
/Anna