Vinterstövlar

Kommentera
Hej på er! Hoppas ni har/haft en bra torsdag. 
 
Idag va vi in till stan en snabbis till läkaren med Devins ögon å då passa jag även på att hämta ut mina nya vinterstövlar. Dem var riktigt skön å lätta så nu hoppas jag att dom är varm oxå som de står att dom ska vara. Dem ska klara ända ner till -30 grader.... Jag är en riktigt fryslort på vinter så nu håller jag tummar å tår att dessa är varma! Tyvärr så e de ju +17 idag så lite svårt å testa om dom e varm :P
Någon av er som har dessa stövlar?? Paddock stövel heter dessa. Så här står de i beskrivningen om dessa stövlar "Varm, vattentät och lätt stallstövel i EVA material. Urtagbar innersocka i 100% polyester. Testad ner till -30 grader."   Har hört mycket gott om dessa stövlar iaf :) Utseendet är väl inte jätte snyggt men huvudsaken dom fyller sin funktion så är jag nöjd.
Så fort de har blivit kallare så jag kan använda dessa stövlar så kommer jag å skriva ett inlägg å berätta vad jag tycker om dom.
 
På förmiddagen så va en vän hit å provred Oliver å de funka kanon så nu ska hon börja hjälpa mig på måndagar, yippi! Känns jättebra att hon kan hjälpa mig en dag i veckan, kommer å underlätta lite iaf :)
Åsså hoppas jag att min barndomsvän vill fortsätta komma hit oxå så har jag två bra personer som hjälper mig :)
Känns riktigt bra!
Är så otroligt trött å yr varje dag nu så jag behöver ta de lite lungt så jag inte blir utbränd igen. Känner igen symptomen sen sist jag var utbränd å jag vill inte att de ska hända igen! 
 
Testar å skriva detta inlägg ifrån datorn istället för mobilen å de verkar funka som det ska när jag skriver ifrån datorn konstigt nog. Så de kan ju hända att de e min tele som har fått ett litet frispel eller nå oxå. Man kommer aldrig förstå sig på hur tekniken fungerar ;)
 
 
Har fått lite gjort ute idag oxå när de har varit rena sommar värmen. Tog undan trädgårdsmöbeln, drog upp allt i pallkragarna å la in ogräset till hönsen, gjort rent poolen så i helgen kan man ta ett varmt å skönt bad där ute, med mera. 
Hade tänkt börja putsa fönster men fick ingen lust med det å vill inte känna något "måste" just nu så jag gör de jag känner för så får vissa saker vänta helt enkelt ;)
 
Beställde strl 37, fick strl 36 men de var nog tur de för dessa verkar stor i storleken. Kommer få plats med både tjockstrumpor och en tjockare sula utan problem :)
 
 
/Anna