Rimanda skadad

Kommentera
Idag när jag kom hem ifrån jobbet så tänkte jag å Devin ta en tur med Rimanda men när jag kommer fram till henne i hagen så ser jag att hon håller upp vänster fram... Känner å trycker på benen men hon reagerar inte när man klämmer men hon e rejält svullen å vill helst inte stödja på de så de va bara att se till å gå sakta in till stallet de.. Har kollat tempen men ingen feber iaf, hon äter å dricker å ser väldigt pigg ut för övrigt. Så jag avvaktar någon dag innan jag ringer vet. om hon inte blir sämre såklart.. Jag som hade sett fram emot en lång kör tur men shi fick jag. Jag hoppas verkligen att detta går över fort å att hon bara har lyckats vrickat sig eller nå sånt. Åkte iväg på möte sedan med Devins fotbollstränare, efter de mötet så hade jag tänkt rida Oliver men vi kom hem senare än jag hade tänkt så ridningen får vänta ännu en dag.. Men de blev mycket mys med bägge hästarna istället 😊
/Anna