Tagit de lugnt

Kommentera
Idag har jag bara tagit det lugnt. Har varit så mycket på jobbet denna vecka så jag e helt slut i kroppen. Hästarna fick sova inne natten som va så jag släppte ut dom sent i morse, va så himla trött så jag kom inte ut till stallet förrens klockan var 9:30 🙈 Gav hästarna lite mat inne först innan dom fick gå ut. Fixade sedan stallet innan jag gick in å åt frukost. Sedan städa jag bilen så nu e den fin invändigt iaf 👍 Åkt å handla lite lördagsmys efter de, åt lite mat, sedan gick jag ut å måla första svängen med grå färg på transporten. Kommer bli riktigt bra detta när de e klart👍 Har lite kvar av de svarta å måla åsså måla de grå 1 lr 2 gånger till. Sedan ska jag bara hitta en dekal som jag vill ha på ena sidan av transporten 😊 Bloggen krånglar fortfarande tyvärr men jag hoppas de rättar till sig snart. Är jobbigt när all text sitter ihop fast man delar upp de när jag skriver... Hoppas ni står ut så länge. Nu ska jag ta å sova, är så sjukt trött. Hade lätt kunnat gå å sova 19:30 idag 😂 men de hade varit lite väl tidigt de. Natt natt.
/Anna