Uteritt

Kommentera
På förmiddagen tog jag en lång uteritt med Oliver, blev ett joggingpass. Tog ca 1 Tim innan han blev mjuk å avslappnad 🙈 En robotgräsklippare var super läskig att ta sig förbi 😂 Fast han e van våran så va denna super läskig. Han börja skaka, hjärtat bulta jätte hårt å han fnös, visste inte riktigt vart han skulle ta vägen men jag e super nöjd med han idag. Han va jätte duktig fast de fanns lite läskiga saker på dagens ritt. Rimanda har blivit bättre i sitt ben men haltar fortfarande, hon stödjer på det nu iaf så de känns skönt att de går att rätt håll. Jag hoppas hon kan gå ut i liten hage om några dagar. Idag passa jag på att måla lite på transporten medans Devin va på kalas hos en klass kompis. Förhoppningsvis så slipar jag de sista i morgon så kan jag börja måla sidorna sedan. Just nu så målar jag allt järn svart, längtar tills jag har renoverat den klart. Då e de dags å börja last träna igen så jag kommer iväg å träna för en tränare med Oliver någon gång 🙈 Nu ska jag ha lite lördags mys med familjen innan läggdags.
/Anna