Vår?

Kommentera
Satan i gatan vad de töar ute nu, men sjukt mycket snö fortfarande men de finns hopp om att de börjar bli vår iaf 😊 
 
Idag har min mamma varit hit å hälsat på så har inte hunnit med någon ridning. Tyvärr e de som en isgata överallt nu så jag e ju glad över att Oliver har brodd men Rimanda e ju oskodd så jag hoppas att jag kommer kunna iaf köra henne nånting tills de e bar mark.
 
I morgon kommer Sanna å Viggo hit så ska jag visa dom hur man selar å spänner för vagnen på Rimanda så kan dom även ut å köra henne ibland om de skulle vilja de.
 
E så himla glad över att jag har hjälp med att motionera bägge hästarna när orken i min kropp tryter ❤️
 
Har varit ut å gett hästarna väldigt sen kvällsmat men ibland kan de bli så när man e upptagen med annat... 
 
Så nu blir de gå å borsta tänderna för mig å sedan god natt 😴
 
Mys igår kväll 
 
/Anna