Wish beställning

Kommentera
Sitter å kikar lite på wish på allt möjligt som finns där. Har skickat iväg en beställning på ett minneskort till gopro kameran som är på 128 gb för endast 82kr!! E ju sjukt vad billigt de var!! När jag satt å kika runt på tex media markt å elgiganten på minneskort så va största på 64 gb å kosta ca 400kr !! Beställde även en mobilhållare till bilen, har en såndär mobilhållare som man sätter fast med sugpropp på rutan men den använder jag aldrig, tycker de e så bökigt å sätta telen där när jag har sånt plånboksfodral. Isf måste jag ta löst telen ifrån fodralet för att få plats med den i hållaren å de orkar jag aldrig, haha. Men med denna hållare som jag beställde så kan jag ha både tex mobil och solglasögon i samma fack så de blir ju kanon de!
Har beställt rätt mycket ifrån wish å hittills så har kvalitén varit som förväntat, vissa saker har de varit dålig kvalité på å andra väldigt bra som att man har köpt de i en dyr affär men jag har aldrig beställt nå teknik saker så detta ska bli intressant med minneskortet om de e bra eller inte.
Kikade även på en sån där sele för att kunna ha kameran på magen men har inte hittat någon ännu på wish som jag känner att jag vill beställa, har även kollat på en väska för att förvara alla sånna saker i oxå men väntar även med att beställa en sån känner jag.
Häst saker har jag aldrig beställt, har blivit lite feg att beställa det efter har sett klipp på youtube där många har varit missnöjda med sina köp på bland annat senskydd å täcken. Är lite sugen på att beställa en tröja som de står "born to ride" på, å tröjor ifrån wish har jag varit nöjd med förr , förutom att man får tänka på att ta 1-2 strl större än vad man egentligen har :)
 
Har ni beställt något från wish, isf vad å hur har ni upplevt kvalitén på grejorna?? :)
 
 
 
Längtar till dessa kommer :)
 
/Anna