Longering och tömkörning

En kommentar
Ikväll så har jag tömkört Oliver och longerat Rimanda.
Oliver va lite små seg å tyckte de va sjukt jobbigt fort jag ställde lite krav men de gick helt ok. Blev mjuk å fin å gick i väldigt fin form efter en stund. Tog hjälp av cavaletti bommarna som jag hade kvar i sand hagen 👍
 
Rimanda var riktigt pigg, meningen va att jag bara skulle longera henne i skritt så hon fick röra sig nånting men hon hade andra tankar hon. Han bara in i sand hagen å börja longera henne så fick hon spratt å börja sparka bakut å skena å dona å tyckte de va skit kul 😂 Så hon fick mer motion än vad jag hade tänkt 😛
 
I morgon blir de transport träning för Oliver å ett ridpass. 
Rimanda ska få en LUGN promenad. 
 
 
/Anna 
 
1 Emma:

skriven

vilka två godingar, en stor och en liten

Svar: Tack 😊 ja dom e super härlig bägge två 😊 längtar tills jag kan börja köra Rimanda igen.
Anna