Tandläkar besök

Kommentera
Ja idag har man varit iväg å rotfyllt tanden så nu e de "bara" två ggr kvar innan man e klar. Ska dit mitten av aug å göra en form efter tanden å sedan dit igen slutet av aug å sätta dit en krona så tanden inte kan gå sönder igen. Blev en dyr historia detta men vad ska man göra när man måste ha tänderna 😉
 
Blev vila för hästarna idag, fanns ingen. Tid för ridning. Först tandlakarbesök, hämta Devins tv som hade kommit, in å käkade på Kina restaurangen, in på dollar å köpte lite gotta, hem å cykla med Devin sedan ta in hästarna första natten å nu har jag precis kommit in från stallet å satt mig i soffan en sväng.
 
Ska ta å lägga mig snart så jag orkar upp å jobba i morgon, har sjukt mycket konferenser i morgon så man kommer väl vara rätt trött när man kommer hem. 
 
Tandvärk from hell har jag oxå, tandläkare sa att jag kommer nog få värk i 1-2 dagar eftersom dom varit ända längst ner i roten å grejat....
 
I morgon blir de longering för Rimanda å Oliver ska få köra lite markarbete. 
 
 
/Anna