Sommarvärme

Kommentera
Precis landat i sängen efter en stängning på jobbet. 
Känns som detta har blivit en vana å blogga när jag lagt mig 🙈 men de e då jag har tid, strax innan sov time. 
 
Har bara varit flok på jobbet idag känns de som. Ingenting har flytit på som de ska för mig. Droppen var när vi skulle stämpla ut å gå hem... Lyckades trycka på fel knapp så de börja pipa sedan stod de att jag stämplat in både kl15:30 och kl20:15 när de egentligen ska stå att jag stämplade ut 🙈 Bara hoppas chefen e där i morgon å att de går att rätta till 😂
 
Shit vilken sommarvärme de har varit idag. När jag åkte från jobbet ikväll så va de alldeles ljummet ute 😍 Hade det inte varit för att jag ska upp tidigt i morgon bitti igen å jobba så hade jag tagit en ridtur på Oliver. Hade varit helt underbart att rida nu när de va ljummet. 
Men bara hoppas att de e bra väder i morgon eftermiddag oxå när jag slutar så kan jag rida då istället. 
 
Vet inte riktigt vart jag ville komma med detta inlägg känner jag. Glömde totalt bort nu varför jag skulle göra detta inlägg 😂 åååh blir så trött på mig själv när jag e så här tankspridd... 
 
Aja gör ett nytt försök i morgon med att skriva ett "riktigt" inlägg. Lika bra å lägga sig å sova när de bara blir tok ändå.
 
God natt. /Anna