Helt okej

Kommentera
Dagens ridtur blev helt ok. Lite bocksprång bjöd han på men annars gick han fint. Travade mest, tog några galopp språng men de e så måddigt på de flesta ställena på vägen just nu så Oliver hade svårt å hålla koll på sina ben 🙈 så jag valde att fokusera på samlad trav å skänkelvikning idag. Han lyssna dåligt å var väldigt spänd å stel när jag gjorde skänkelvikning men annars e jag nöjd med grabben idag. 
 
Fick hem Rimandas barfotaskor idag, enligt mått tabellen så ska hon kunna ha dom men blev osäker så har mailat en tjej som använder på sin häst å frågat henne hur hon tycker de ser ut så får vi se, annars får vi skicka tillbaka dom å leta nya 😊 har även fått hem ett medel som ska vara bra på strålröta så jag hoppas tjejen e fullt frisk snart så hon oxå får röra på sig. Hon har väldiga problem å gå men när man trycker under hoven överallt så gör de inte de minsta ont på henne, så de e väldigt konstigt tycker jag iaf att hon haltar sig fram 🤔 märker jag ingen skillnad med detta medel så kommer jag ringa veterinären å rådfråga vad jag ska göra. 
 
 
/Anna