Migrän och åska

Kommentera
I morse efter jag hade skjutsat Devin till skolan så satte jag å Mattias upp de sista plåtarna på ligghallen 👏 så nu e de bara lite små fix kvar. 
 
Efter vi va klar med de så gjorde vi oss i ordning å åkte å handla lite på Willys, efter de åkte vi till ett jätte mysigt café och butik å åt en jätte god räkmacka.
Jag å Mattias fira igår att vi har varit tillsammans i 10 år men någon egen tid utan barn hanns inte med då så vi passa på idag istället när Devin va på dagis. 
Fanns sjukt mycket fint å kika på i butiken, kunde ha handlat med mig väldigt mycket hem 😉 men de fick räcka med 4 nya rosa kaffe koppar och en rosa ljuslykta 😍 . Fixar bild i morgon på grejorna.
 
Efter våran mys tid på café åkte vi å hämta lillskrutten på skolan, åkte hem å packa in de vi hade handlat å sedan begav vi oss till en camping så spela grabbarna lite minigolf. 
 
När vi kom hem igen så hade jag fått sån migrän så tyvärr blev de ingen motion för hästisarna idag, när migränen väl börja släppa lite så kom de åska å blixtar istället..
 
I morgon ska jag jobba några timmar fast de e semester, men om vädret tillåter så tänkte jag ta en sväng med hästarna då istället. Är som balsam för själen når man får vara med dom 😊
 
Men nu måste jag ta å sova om jag ska försöka komma upp kl7 i morgon 😱
 
 
Den goda räkmackan vi åt idag, mums 
 
/Anna