Uteritt

Kommentera
Idag hängde jag och Rimanda med Mia ut när hon skulle rida Oliver.
Det är verkligen balsam för själen att få vara med hästarna 😊
Fast vi tog en kort tur så blev jag helt slut i kroppen så jag tvärslockna i soffan sedan 😔 Jag hoppas att de blir ändring på de snart, vill inte vara så här längre. 
 
Men i iaf, så skötte sig bägge hästarna bra. Oliver hade lite bus för sig men inte på värsta viset. Va lite halt stundtals så jag funderar på att slå på skor med brodd under vintern iaf men får se hur jag gör. Rimanda va väldigt pigg när jag körde henne, ville helst trava hela tiden men lyssnade bra iaf 😊 
 
I morgon blir de nog vila för bägge två så jag inte blir sämre, vill inte ta ut mig mer än vad den där lilla stunden ute idag gjorde, sedan ska jag orka åka på julbord på kvällen oxå med sambons jobb så jag tänker bara ta de lugnt å vila i morgon. Men på fredag tänkte jag ta å släppa bägge hästarna på ridbanan så dom får bralla av sig lite som som vill. 
 
Helgen har jag inga planer för någon av dom så får se hur jag känner mig först å främst. 
 
 
/Anna