Härlig kväll

Kommentera
Hade en super trevlig kväll igår med arbetskamraterna. Va lite tveksam först om jag skulle åka för jag va så sjukt trött under hela arbetsdagen men det gick bra ändå. Följde med en tjej som heter Maria å duscha hemma hos henne, istället för att åka ända hem å sedan in till stan igen (har ca 2,5 mil hem från jobbet). Kikade på förstå halvleken av Sverige matchen innan de va dags å bege sig till båt klubben där chefens båt är åsså åkte vi båt till en fisk restaurang, riktigt mysigt när de va sånt fint väder oxå 😊
 
Var hemma runt kl22:15 så då va de bara å gå ut till hästarna å smörja in dom å fylla vatten säger dom skulle klara sig under natten. Sedan blev de fort in å göra sig klar för att sova. Klockan ringde 04:30 i morse, sitter på jobbet just nu å har precisera ätit lite frukost ska strax gå å fortsätta steka pannkaka.
I morgon är sista arbetspasset innan 6 veckors semester väntar! Yippi 
 
Tänkte försöka orka rida en sväng senare om jag orkar, ska komma regn på eftermiddagen/kvällen så då e de inga flugor som irriterar iaf 😊
 
I morgon får jag äntligen åka å hämta sonen hos min mamma, längtar efter honom så sjukt mycket. Han har varit där denna vecka medans vi har jobbat. Tänkte lite fel med dagis så Devin fick sommarlov en vecka innan jag får semester 🙈 Så de e tur att mamma/mormor finns som gärna hjälper till 😊
 
/Anna