Nationaldag

Kommentera
Idag är det Sveriges nationaldag och ledig dag ifrån jobbet. 
Firar ni nationaldagen eller är de som en vanlig dag för er? 
Vi gör inget speciellt den dagen, den e som vilken dag som helst. 
 
Tog en rejäl sovmorgon så hästarna kom inte ut förrens kl 10! 🙈 Men välbehövligt tydligen eftersom jag inte vakna tidigare. Men e sjukt trött fortfarande 😴
 
Stallsysslorna gjorde jag efter hästarna gått ut, bara hö å vatten innan insläpp ikväll. 
Har tvättat en maskin med kläder som jag strax ska gå å hänga å starta en ny maskin. 
Ska försöka få nå kraft att ta å dammsuga här hemma oxå, är så otroligt trött å seg idag 🤔
 
Vad har hänt med sommaren? I helgen va de super varmt å nu känns de som att de e höst, blåser och är kallt! Jag hoppas verkligen värmen kommer tillbaka snart. 
 
 
Ska gå ut å last träna Oliver en sväng senare. 
 
Håller på å laddar upp en ny video som kommer å komma upp lite senare idag 😉
 
Jag kommer å lägga "veckans tips" på is ett tag nu, är mycket just nu så känner att jag inte hinner fixa sånna inlägg. Kommer bli lugnare till hösten / vintern så då kommer de komma tillbaka. 
 
 
/Anna