Agility

Kommentera
Läste en artikel på Hippson om häst agility och blev lite sugen på att testa de. Visste inte äns att de fanns om jag ska vara ärlig. Visste ni att de fanns de för hästar?
Tror Oliver skulle tycka de e roligt faktiskt :) Hur häftigt skulle inte de vara å hålla på med de?! Tror inte jag skulle våga tävla i de för jag e för blyg å för nervös för tävlingar men bara träna sånt på hobby nivå, man skulle lära känna hästen på ett helt annat sätt.
 
Här Kan ni läsa artikeln jag hitta på hippson som fick mig å börja kika lite mer på agility. Agility är inte så stort ännu i sverige men de tjejer som anordnar sm tror att de kommer bli större så smångingom och de hoppas jag. Det skulle vara roligt å åka iväg å kika på någon agility tävling om de skulle bli här i närheten där man bor någon gång.
 
/Anna