Rädd för allt

Kommentera
Ikväll blev de ett riktigt dåligt ridpass, Oliver var väldigt spänd å reagera på minsta lilla grej. Han tyckte grushögar, sprickor i vägen, snö klumpar och vatten pölar var väldigt läskig 😂 Men förutom dom sakerna så fick de hyfsat, joggade mest å gjorde lite skänkelvikning.. Nya tag på lördag, hoppas på ett bättre pass då. 
 
I morgon åker jag å Devin till mormor/mamma å hälsar på under dagen så får se om jag hinner med någon ridning när vi kommit hem, vet ej vilken tid vi kommer vara hemma igen.
 
Fick hem Rimandas nya fleece täcke som jag beställde för ett bra tag sen men tyvärr va de alldeles för stort,. Hon hade 95 cm på sitt förra som va lite för litet så jag beställde detta i strl 100 men de blev ju helt galet istället 🙈 e såå himla svårt å veta vad för strl man ska ta på täcke åt henne. Detta täcke måste vara väldigt stort i strl eftersom detta va så sjukt stort. Blir till å skicka tillbaka de, vet inte om jag ska testa annan strl eller bara skicka tillbaka de.....
 
 
/Anna