Klättring

Kommentera
Hej på er. 
 
På förmiddagen så tog jag en tur med hästarna. Jag red Oliver och Rimanda fick följa med som hand häst  Hade planerat klättring å de e även bra för Rimanda att få göra ibland oxå. 
Dem skötte sig helt ok men Oliver fattar jag inte vad de e med just nu. Han känns jätte seg å lyssnar inte fram för skänkeln för fem öre 😕
Känns även väldigt stel, vill helst inte gå i form helt plötsligt. 
Tänkte jag ska ringa runt å kika om jag hittar någon bra kiropraktor eller massör åt honom som kan kika igenom å kolla om. Något ligger i kläm eller nå. Ska även höra med medryttaren om hon har upplevt Oliver så här nånting. 
 
Tänkte tömköra bägge i morgon så får se då hur Oliver känns, kanske lyckas jobba igenom honom på ett annat sätt med tömkörningen i morgon så detta kanske lossnar. 
Han har även börjat fjanta när man ska rida ut. Hinner typ 500 meter ifrån gården innan han börjar jävlas å ska vända....
Tröttsamt e de iaf. 
 
Nu ska jag ta en varm dusch å tina upp lite sedan bär de av in till stan å handla lördags mys å tacos. 
 
Ha en fortsatt trevlig lördag. 
 
 
 
/Anna