Satte stopp

Kommentera
Igår blev de tyvärr ingen ridning. Mattias hade jour å kom hem sent från jobbet å jag hade ingen som kunde passa Devin. 
Idag va tanken att jag skulle rida istället men då satte min rygg och nacke stopp i stället. Har haft sjukt ont i ryggen i några dagar nu men idag va de riktigt illa. Hade svårt å komma upp ur sängen i morse å sedan blev de ju inte bättre när min spänningshuvudvärk kom igång å värk i nacken 😕
Men i morgon tänkte jag släppa bägge hästarna på ridbanan så dom får springa av sig lite så hoppas jag att min rygg å nacke känns bättre till helgen. 
 
Vill ni ha en film på när jag släpper hästarna så lämna gärna en kommentar 😊
 
Har precis lagt mig i sängen nu å ska försöka sova lite innan jobbet väntar i morgon.... 
Hoppas eran onsdag har varit bra. 
 
 
/Anna