Godis boll

Kommentera
Idag har jag beställt en godis boll åt rastlösa Oliver 🙈 Han har två leksaker upphängd i boxen men nu kommer dom ju gå ute så då e ju detta perfekt. Håll tummarna att han kommer gilla den.
Denna boll va nedsatt just nu så då passa jag på 😊
Beställde bollen på www.tjuvamossen.se 
 
Har er/era hästar några leksaker? 
Vet inte riktigt vad jag ska lägga i bollen men 🙈
En sak i taget, först måste den komma hem. 😉
 
 
Igår va dagen fullspäckad, först jobb 7-15:30, hämta Devin på skolan å sedan drog vi till hudik å hämta mina nya linser 😊
Har haft endags linser förr men ville byta till månads linser istället å idag e förstå dagen som. Jag haft dom å jag gillar dom skarpt redan. 
Känns nätt å jämt att jag har dom i ögonen, synen blir inte suddig efter en hel dag som de kunde bli med endags linserna. Så än så länge e jag super nöjd över bytet 👍
När vi kom hem ifrån hudik så plocka vi upp fall frukten på gräsmattan å gav kossorna som går precis utanför vår tomt, sedan va de dags å göra klar Devin för sängen. 
La honom å så god natt, gick sedan ut till hästarna å hade lite kvälls mys eftersom inte tiden räckte till till något ridpass. Efter de va de min tur å göra mig klar för sängen, tog en snabb dusch innan jag la mig på spikmattan. 
 
I dag har jag oxå jobbat, hämtade devin på skolan,, hem å gav korna lite äpplen, fixa middag åt devin, varit ut till hästarna å gett dom lite kraftfoder. Ska ut en sväng till senare å ta på Rimanda munkorgen. 
Mattias e på kurs nu två dagar så får se om jag hinner med någon ridning imorgon annars får de vänta tills på torsdag..
 
Känns som Oliver har blivit piggare nu iaf mot han känts under sommaren. Men inte konstigt heller att han varit seg med tanke på värmen 🙈 känns skönt att han börjar bli sig själv igen 😊 
 
 
Rimanda börjar piggna på sig hon oxå.. Har blivit stor skillnad sen jag har börjat använda munkorg på nätterna. Så håll tummarna att det fortsätter åt rätt håll. 
 
Den rosa beställde jag 😊
 
 
/Anna