Framme för skänkeln

Kommentera
Hej hej. 
 
Idag har dagen bestått av jobb som vanligt men efter jag hade lämnat Devin på skolan i morse så tog jag en härlig promenad med hundarna i de sköna vädret, varit 6 + här idag!
 
På eftermiddagen när jag kommit hem ifrån jobbet så skynda jag mig å byta om till ridkläder å gå ut å rida en snabbis innan Mattias skulle iväg å jobba. Även Sanna å Viggo va hit idag å tog hand om Rimanda ❤️ Viggo är jätte duktigt, han testade på att trava lite å försökte sig på att rida lätt, så duktig kille! Passade på att rida på banan med dem, blåste rätt bra å Oliver som vilat många veckor nu så förstod jag att han skulle va rejält taggad så tog säkerheten först å red samtidigt som dem red Rimanda så han skulle vara någorlunda lugn.
 
Blev verkligen förvånad över hur fin Oliver va efter denna långa vila, skrittade å travade lite bara för att känna lite på honom, gjorde övergångar skritt-trav för att få honom framför skänkeln å de kom väldigt fort. Så otroligt duktig kille idag!
 
Om jag hinner innan Mattias börjar jobba i morgon så tänkte jag tömköra en sväng. 
 
Sitter just nu å kikar på Sofias änglar, å de gör så ont i en annan  å se va ledsen Föräldrarna är. Dem förlora sin 11 åriga son när han lekte en strypnings lek som gick fel å hans liv gick inte å rädda. 
Sen jag blev mamma för 6 år sen så e sånna här program riktigt jobbig å kolla på, jag själv skulle inte orka leva längre om de skulle hända Devin nånting, han är mitt allt!
Är riktigt bra gjort av dessa människor att orka kliva upp varje dag ❤️
 
Ska kolla vidare nu å sedan blir de gå å lägga sig å snusa på Devin som ligger å sover i vår säng nu när Mattias jobbar nätter 😍 
 
Nakenfis idag 😍 ignorar bajset som har tinat fram 😂 
 
/Anna