Fredag

Kommentera
Hej alla underbara människor.
 
Har precis satt mig i soffan efter att ha varit borta hela dagen. Först jobba jag fram till kl15, hämtade sonen hos svärföräldrarna sedan åkte vi in till stan å köpte lite gotta å gick å kika på bio, lego movie 2. 
Rekomenderar verkligen den filmen, den va riktigt bra, sonen satt helt still hela filmen. Han hade nätt å jämt tid å äta sina chips å de händer typ aldrig.
 
Har börjat bli bättre i min förkyldning så jag hoppas jag kan börja aktivera hästarna lite nu. När man kollar smhi så visar de regn i morgon men jag hoppas inte de regnar super mycket så kanske jag kan rida Oliver en sväng på ridbanan, måste bara ta å ploga av den en sväng först. Är sjukt mycket snö på den nu, sambon har inte haft tid å plogat där borta på ett tag å jag vet inte hur traktorn med plogbladet fungerar så kan jag inte fjäska för sambon efter han har vaknat i morgon så får jag ta vår snöslunga å gå bort dit isf, huvudsaken snön försvinner så får de ta tid  då.
 
Igår var jag iväg å fick lite snabb massage av en vän. Har haft sån spänningshuvudvärk länge nu så det va så underbart å bli av med den. Det gjorde sjukt ont när hon massera men de e bara å gilla läget de. Har en stor muskelknuta vid vänstra skulderbladet som gör att jag får denna spänningshuvudvärk. Ska till henne en sväng i helgen oxå så ska hon försöka få bort denna knuta helt. Hon sa att huvudvärken kunde komma tillbaka eftersom inte knuten är borta ännu men jag har fått varit fri huvudvärken sen igår eftermiddag, tjoho!!
 
Någon som brukar kika på Talang på tv4?? Sitter å kikar just nu å shit vad duktiga alla är, fastnade i ett nummer nyss där dom dansa sjukt bra och skrämde slag på tjejerna i jurryn 😂 En tjej dansar just nu som en robot, e så otroligt  roligt å kika på ibland.
 
Nu blir de lite kvälls fika, gå å ta ur mina linser (e ruskigt torr i ögonen nu efter att  haft dom i ca 13 tim) och sedan blir de nog sängen å sova som de känns, är sååååå trött!
 
Ha de gött!!
 
(bild lånad från google)
 
 
/Anna