Ridbana

Kommentera
Idag har sambon varit snäll å plogat upp min ridbana 😊 Är tö snö ute så de e sjukt tungt så jag e glad över att han kunde hjälpa mig med detta 😊
Så i morgon blir de en tur med Oliver här åsså blir de en körtur med Rimanda. 
 
Har fått ett rejält träningspass idag, har skottat av våran altan så kommer nog ha rejäl träningsvärk i morgon 🙈
 
Så resten av denna dag kommer jag ta de lugnt, är helt slut nu så tänkte slänga mig i soffan å kika på lite serier medans Devin är hos en kompis. 
 
 
Har fortfarande tekniska problem med bloggen så ni får ha lite överseende om detta inlägg kommer se lite konstigt ut. 
Jag kommer inte in på bloggen genom datorn så fick bli genom mobilen idag å det e ännu knepigare på mobilen än datorn å skriva inlägg just nu  Men jag hoppas de kan åtgärda felen snart. 
 
/Anna