Bet sönder tråden

Kommentera
God kväll !
 
I morse när jag gick ut å gav hästarna frukost hö så blev man väldigt paff. Tyckte hagen såg lite knepig ut å då såg jag att Oliver hade varit i farten... Han har brytigt sönder en isolator och bitit sönder översta tråden 🙈 så hade han velat så hade han bara kunnat klivit ut ifrån hagen men som tur är så va han inte så smart iaf 😛
Har inte behövt haft nå ström på för dem men nu har strömmen åkt på, så försöker han bita i tråden igen så hoppas jag faktiskt att han får sig ett knäpp så han inte gör om det 😂
Den hästen e ju bara för knäpp  förstår inte vad man ska göra för att han ska vara nöjd. Gjorde ju en slowfeed balja men den sparka han ju sönder direkt å nu har han bitit av tråden .. Vad kommer här next 😏
 
Än så länge så har hästarna fått vila, vet ej hur de blir resten av veckan faktiskt. Mia har lite å göra plus lite problem med sin kropp å jag har rejäl huvudvärk varje dag plus yrsel så jag ligger å vilar hela dagarna mest å blir jag inte bättre så får hästarna en vilo vecka helt enkelt. Måste försöka bli bättre för min sjukskrivning tar slut om en vecka 😏
 
Har era hästar hitta på nå hyss? 🙈
 
 
/Anna